Dette er våre mest populære SEO-tilbud

Søkemotoroptimalisering (SEO) dekker området strategier, taktikk og teknikker brukt til det konkrete formålet om å øke antall besøkende til et nettsted, dette ved å oppnå en høyere rangering på det organiske søkeresultatet på søkemotorer som Google, Bing og Yahoo.

Denne beskrivelsen av SEO har vært godt dekkende i mange år. Men i dag er rangeringer og trafikk kun halve jobben. For å henge med når Google utvikler seg og tilpasser seg, og sørge for at du ikke blir forbikjørt av dine konkurrenter, må SEO-strategien oppdateres også.

Effektiv SEO oppnås gjennom omfattende kunnskap og forståelse av menneskers adferd og intensjoner. Strategien bør styres av kundens psykologi og behov, og skreddersys for å dekke etterspørselen i markedet best mulig – og til slutt overbevise den besøkende om å bruke pengene sine hos deg.

Dette er ikke gjort i en fei.

Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor vårt SEO-kurs, og SEO-analyse, troner øverst på listen.

1. SEO-analyse

Vår mest populære tjeneste er SEO-analyse. Vi vil se nærmere på deres nåsituasjon og rapportere om ulike aspekter ved den. I en travel hverdag er det viktig å evne å prioritere hva man bruker tid og ressurser på, og hva man skal velge bort. Vår SEO-analyse kommer i et format som vil hjelpe deg med å luke bort tidstyver og feilinvesteringer effektivt. Du står rustet til å nå dine mål raskere, og rimeligere.

Les mer

2. SEO for nettbutikker

Driver du en nettbutikk med +100 millioner i årlig omsetning? Ønsker du å jobbe med noen som har SEO for nettbutikker og e-handel ikke bare som en jobb, men også som lidenskap?

E-handel er vi gode på. Vi kommer gjerne til deg og viser deg en uforpliktende demo av hvordan vi jobber.

Les mer

3. SEO-bistand i forbindelse redesign og migrering av nettsteder og nettbutikker

Ved å involvere oss i planleggingsfasen og byggingen av nettstedet, bidrar vi til å eliminere synsing og improvisasjon.

Med analyse og data i bunn, kommer vi inn som en forsterkning på teamet ditt, og jobber sammen med dine webutviklere, informasjonsarkitekter og designere. Vi sørger for at fremtiden til din bedrift blir bygget på korrekt analyse og fakta – ikke magefølelse og tilfeldigheter.

Vi vil hjelpe deg med informasjonsarkitektur og organisering av webinnhold for optimal effekt. Nettstedet vil bli brukersentrert, og bygget for å drive kunder og salg – ikke bare trafikk.

Les mer

4. SEO-kurs: Hvordan jobbe med SEO i omnikanal-markedsføring

Vårt mest populære SEO-kurs omhandler SEO i omnikanal-markedsføring. Deltakerne lærer hvordan man jobber med SEO for å få nye kunder, øke salget og bygge merkevare og lojalitet.

Søkemotorer er i dag dypt integrert i folks liv og spiller en viktig rolle for kjøpsatferden. Søkemotorer har blitt kritisk for bedriftens økonomiske resultater, og SEO bør derfor ha høyeste prioritet. Finnes du ikke på Google, går kundene dine til konkurrentene – og bruker pengene sine der.

Søkemotorer og SEO er ikke kun relevant for nettsteder og nettbutikker. SEO er også effektiv lokal markedsføring for lokale tjenestetilbydere og butikker som ønsker flere kunder inn døren – eller på telefonen.

Dersom du ønsker å bli funnet uansett hvor kundene befinner seg når de søker, og uansett om de søker via en tradisjonell PC eller en mobiltelefon, må organisk søk og SEO integreres i den overordnede virksomhetsstrategien- og markedsplanen.

SEO har blitt en krevende øvelse som involverer bred og dyp tverrfaglig spisskompetanse. Du må involvere ansatte og team som arbeider med oppgaver som tidligere ikke har vært forbundet med markedsføring.

Optimalisering for Googles mobile søkeresultater, som sørger for at du blir funnet på Googles søkeresultater på mobiltelefoner, kan for mange oppleves som massivt og overveldende.

Du kan være nummer 1 på Google når noen søker fra en PC, men usynlig når den samme personen søker fra en mobiltelefon. Selv om vedkommende befinner seg på den samme adressen.

Rangeringene dine er dynamiske, og vil endre seg etterhvert som kundene beveger seg rundt. Du kan være usynlig for kunder som befinner seg i Oslo, Bergen og Stavanger, selv om du rangerer øverst på Google for personer som befinner seg i Trondheim.

Rangeringene på Googles mobile søkeresultat er hyperlokale. Rangeringene dine kan være vidt forskjellig for personer som befinner seg på samme sted. Det er ikke lenger slik at personer som er i Oslo sentrum vil finne deg, selv om de som er på Aker Brygge gjør det.

Dette kommer som en overraskelse for mange ledere. Hva med deg?

Les mer

Be gjerne om et uforpliktende møte. Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt!